0937-094-0090 021-91015548-031-37789580
پیامک تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

پیامک تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

مسلما شما هم در طول روز حداقل با یک پیامک تبلیغاتی روبرو شده‌اید، پیامکی که قصد دارد به نوعی یک محصول و یا خدمتی را به شما تبلیغ کند.

 پیامک انبوه نیز همانند ایمیل انبوه وظیفه‌ی انتقال دادن اطلاعیه‌های مهم یک سازمان و یا یک شرکت را به مشتریان خود برعهده دارد.

جالب است بدانید: امروزه پیامک تبلیغاتی نقش بسزایی را در تبلیغات رسانه ای ایفا کرده است و به عنوان یکی از شیوه های جالب و تاثیرگذار در بین عموم مردم شناخته شده است.

 از طرفی با پیشرفت علم و تکنولوژی کم کم روش‌های سنتی و قدیمی نیز جای خود را به روش های مدرن و جدید داده اند،

از این رو شاید دیگر به ندرت دیده شود که شخصی برای خبر رسانی کوچک به فروشگاهها و مغازه ها سر بزند تا فقط بخواهد نرخ جدید محصولاتش و یا آپشن هایی که برای مشتریانش در نظر گرفته است را به همه اطلاع دهد.

پنل اس ام اس یا پیامک انبوه کمک می‌کند تا به بهترین، سریعترین و در عین حال کم هزینه ترین راه، پیام خود را به مشتریان برسانید و تبلیغات مثمر ثمری داشته باشید.

مزایای پیامک تبلیغاتی در کسب و کار

سادگی و کاربرد به مراتب ضروری این شیوه‌ی تبلیغاتی، محیطی را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید در کوتاهترین زمان ممکن، مشتریان خودتان را پیدا کنید و پیامک را به صورت گروهی به آنها ارسال نمایید.

 قدرت انتخاب مشتریان یکی از ویژگی‌های ممتاز این پنل اس ام اس کاربردی است. همچنین یکی از مزایای این شیوه، نتیجه‌ی مثبتی است که در کسب و کار خواهد داشت و در مقایسه با ایمیل انبوه در اولویت است.

بی‌شک تمام صاحبان مشاغل بازاریابی‌های مختلفی را برای بالا بردن فروش خود استفاده کرده اند، منتها استفاده از پیامک انبوه به دلیل ارتباط مستقیم با مشتری می‌تواند تاثیر ماندگارتری بر روی مخاطبان بگذارد.

کاربردهای پیامک انبوه

کاربردهای زیادی در خصوص ارسال اس ام اس انبوه وجود دارد، به عنوان مثال اعلام تبریک اعیاد به مشتریان، اطلاع رسانی از نرخ جدید، تبریک اتوماتیک تولد و اطلاعیه های مهم در خصوص بیمه و موارد دیگر که تاکنون توانسته مخاطبان خاص خودش را پیدا کند. اگر شما هم به دنبال تبلیغ موثر و مقرون به صرفه ای هستید، پیامک انبوه می تواند یک گزینه پیشنهادی ایده آل باشد.


برچسب ها :


نظرات

ارسال سوالات و نظرات

دسته بندی موضوعات