0937-094-0090 021-91015548-031-37789580
نقش تابلوسازی در تبلیغات

نقش تابلوسازی در تبلیغات

شاید زمانیکه اولین تابلو طراحی و ساخته شد، کسی فکرش را هم نمیکرد که نقش تابلو و تابلوسازی تا به این حد گسترش یابد.

 تابلوسازی از قدیم و ندیم در ایران رواج داشته و امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و طراحی های نوین و تخصصی، تابلوهای زیبا و منحصر به فردی را  در گوشه و کنار شهر می بینیم.

در واقع تابلوسازی یکی از مهمترین عناصر در تبلیغات است، خواه این تبلیغات یک تابلوی سر درب مغازه باشد و یا یک بیلبورد! آنچه اهمیت دارد نقش تابلوسازی در تبلیغات کسب و کار شماست.

 تابلوسازی‌ها در انواع مختلف تابلوسازی فلکسی فیس، تابلوسازی چلنیوم، تابلوسازی استیل، تابلوسازی لایت باکس و تابلوسازی کامپوزیت تولید و به بازار عرضه می شود که با توجه به سلیقه ی مشتری قابل سفارش دادن است.

نقش تابلوسازی در تبلیغات

لازم است بدانید: تبلیغات یعنی دیده شدن و اینکه بتوانید در یک فضای مناسب به معرفی محصول و برند تجاری خود بپردازید.

 بی‌شک راههای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که مهمترین و مثمر ثمرترین تبلیغات، به تبلیغات محیطی و تابلوسازی مربوط می‌شود.

 تابلوسازی ها امروزه به عنوان یک رسانه ی مهم و پرنفوذ در دنیای تبلیغات شناخته شده‌اند که می تواند در کوتاهترین زمان شما را به نتیجه ی دلخواهتان برساند.

اگر قصد دارید در کسب و کارتان حرف اول را بزنید و خیلی زود نمودار فروشتان را افزایش دهید، اگر می خواهید نام و برند تجاری شما سر زبان‌ها باشد و مشتریان خودشان به سراغ شما بیایند، تبلیغات موثری را انتخاب کنید.

انواع تابلوسازی‌ها

با پیشرفت علم و تکنولوژی و به میان آمدن متریال در تابلوسازی، این صنعت دارای سبک و سیاق پیشرفته تری شد.

 به گونه‌ای که از تابلوهای ساده، امروزه به تابلوهای حروف برجسته‌ای رسیده‌ایم که در همان نگاه اول نظر هر مخاطبی را به خودش جلب می‌کند.

تابلوسازی بر اساس کاربردهایی که دارند در انواع مختلف تابلوسازی چلنیوم، تابلوسازی فلکسی فیس، تابلوسازی روان، تابلوسازی کامپوزیت و تابلوسازی فلز به بازار عرضه می شوند.

کدام نوع تابلوسازی مناسب است؟

اینکه کدام سبک از تابلوسازی به درد شما می خورد، بستگی به سبک و سیاق خودتان دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که دلتان می خواهد تابلوی شما از نوع حروف برجسته باشد و با لامپ‌های SMD نورپردازی شود، تابلوسازی حروف برجسته چلنیوم می‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

 یا اگر می خواهید سالی یکبار هم که شده طرح روی تابلوی خود را عوض کنید تابلوسازی فلکسی فیس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 از این رو انتخاب هریک از تابلوسازی هم به سبک و سیاق خودتان بستگی دارد و هم اینکه چه ملاک‌هایی را در هنگام سفارش یک تابلو مد نظر قرار می دهید.

چقدر می خواهید هزینه کنید؟

یکی از اصلی‌ترین و مهمترین نکات در انتخاب و سفارش یک تابلو، بودجه‌ای است که برایش درنظر گرفته‌اید.

 قبل از هر اقدامی ابتدا به این بیندیشید که چه نوع تابلویی می‌تواند با سلایق شما همخوانی داشته باشد، سپس یک بودجه برایش در نظر بگیرید.

 هنگامیکه شما از مبلغی که قصد دارید صرف تابلوسازی کنید، اطلاع داشته باشید، بهتر می توانید تابلوی موردنظر خود را انتخاب کنید.


برچسب ها :


نظرات

ارسال سوالات و نظرات

دسته بندی موضوعات