0937-094-0090 021-91015548-031-37789580
نایلون تبلیغاتی چیست؟

نایلون تبلیغاتی چیست؟

ساک دستی فانتزی و نایلون های تبلیغاتی امروزه یکی از عنصرهای مهم تبلیغاتی برای هر نوع مصرف کننده‌ای می باشد.

 از این رو بازار استفاده از نایلون تبلیغاتی با رشد روزافزونی روبرو گردیده است. مسلما شما هم با خرید از یک بوتیک لباس، فروشگاه لوازم خانگی و یا خرید از فروشگاههای مواد غذایی، چند مدلی از این نایلون ها را دریافت می کنید که با توجه به خود آن فروشگاه طراحی شده است.

 نایلون های تبلیغاتی هم می تواند یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان و مناسب محسوب شوند.

 به عنوان مثال: یک فروشگاه برای تبلیغ خود به محض آماده سازی فروشگاه، به سفارش نایلون های تبلیغاتی در تیتراژهای بالا می پردازد تا بتواند اسم فروشگاه خود را از این طریق تبلیغ نماید.

در واقع این روش یکی از متداول ترین و رایج ترین نوع تبلیغات است که امروزه گسترش پیدا کرده است.

جالب است بدانید: یکی از موردتوجه ترین روش تبلیغات چاپ لوگو و برند تجاری شما بر روی همین نایلون‌های تبلیغاتی می باشد که بسیار تاثیرگذار و ارزان است.

 اگر شما هم قصد دارید از یک تبلیغ موثر، جذاب و مقرون به صرفه استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم از نایلون های تبلیغاتی بهره مند شوید.

نایلون های تبلیغاتی چیست؟

در واقع نایلون به گروهی از پلیمرها با ساختار پلی آمیدی گفته می شود که در انواع و اقسام مدل ها و جنس ها در بازار موجود هستند و بر اساس سلیقه و بودجه و همچنین نوع مصرف سفارش داده می شوند.

انواع نایلون تبلغاتی

 نایلون های تبلیغاتی در انواع نایلون تبلیغاتی

نایلون تبلیغاتی دسته موزی

این دسته از نایلون های تبلیغاتی دسته آن ها پانچ شده است و به دلیل شباهت آن ها به کارت موز به آن اصطلاحا دسته موزی گفته میشود.

اگر کالای شما دارای وزن زیادی است ، باید از دسته های دوبل یا دسته تقویتی (مانند تصویر زیر) استفاده کنید.

نمونه نایلون تبلیغاتی دسته موزی

نایلون تبلیغاتی دسته بندی

این دسته از نایلون ها دارای دسته های بندی مانند هستند و زیبایی و راحتی بیشتری را به همراه دارند ولی برای کلاهای سنگین مناسب نیستند.

نمونه نایلون تبلیغاتی دسته بندی

نایلون تبلیغاتی دسته رکابی

این دسته ها جزو ارزانترین نوع نایلون هستند زیرا در همان مرحلخ تولید دسته آن ها نیز برش و دوخت میخورد.

نمونه نایلون تبلیغاتی دسته موزی

نایلون تبلیغاتی (کاست دار) عطف دار

تما سه دسته بالا میتوانند به صورت عطف دار و ساده تولید شوند ، نمون های عطف دار به دلیل مراحل تولید بیشتر دارای قیمتی بالاتر هستند ولی برای اجسام عریض حتما باید از کاست دار استفاده شود.

نمونه نایلون تبلیغاتی کاست دار

طراحی نایلون تبلیغاتی

 به عنوان مثال: اگر شما صاحب یک فروشگاه زنجیره ای مواد غذایی باشید، نایلون های تبلیغاتی دسته تقویت در چند سایز مختلف می تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

 شما می توانید برای ترویج و تبلیغ فروشگاه خود، مشخصاتی مانند: اسم، ادرس و شماره تماس فروشگاه را بر روی نایلون چاپ کنید. اینکار نه تنها برای تبلیغ مشتری بسیار مثمر ثمر است، بلکه باعث می شود مشتری به شما و سبک فعالیت فروشگاه شما اعتماد و اطمینان داشته باشد.

برای فروشگاه لباس و مانند آن نیز، نایلون های دسته بندی و یا دسته موزی گزینه ی مناسبی هستند.

منتها امروزه از ساک های تبلیغاتی هم استفاده می شود که گرانتر بوده و برای مصارف خاصی به کار می رود. با این حال نایلون های تبلیغاتی به دلیل هزینه ی مناسب و در دسترس بودن از مزیت های بالاتری برخوردار است.

مزایای استفاده از نایلون های تبلیغاتی

اگر شما، صاحب یک فروشگاه و یک برند تجاری هستید، استفاده از نایلون های تبلیغاتی در ترویج برند شما بهترین تاثیرگذاری را خواهند داشت.

نایلون های تبلیغاتی اختصاصی فروشگاه شما می تواند حس اعتماد را به مشتری القا کند.

هنگامیکه شما اسم و برند خود را بر روی نایلون تبلیغاتی چاپ می کنید، مشتریان کم کم با شما آشنا می شوند و همیشه می توانید بر سر زبان ها باشید.

نایلون های تبلیغاتی می تواند در بین مشتریانتان بارها و بارها مورد استفاده قرار بگیرد، از این رو یک تبلیغ هوشمندانه برای شما خواهد بود.

اگر می خواهید در کسب و کار خود ارزانترین و موثرترین تبلیغ را داشته باشید، نایلون های تبلیغاتی و چاپ روی نایلون می تواند شما را به هدفتان برساند.

نمونه نایلون تبلیغاتی

قیمت نایلون تبلیغاتی

قیمت نایلون های تبلیغاتی بر اساس ضخامت ، ابعاد و تناژ خریداری تعیین میشود و نایلون های تبلیغاتی ارزان قیمت دارای ضخامت های کمتری هستند.

چاپ نایلون تبلیغاتی

چاپ نایلون کیلویی

این نوع چاپ نیاز به هزینه کلیشه دارد (قیمت کلیشه برای هر تیراژی ثابت است و قیمت چند میلیونی دارد) ولی قیمت  تمام شده چاپ در تیراژ های بالا بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

در صورتی که از این نوع چاپ استفاده کنید حداقل سفارش شما باید 500 کیلوگرم باشد.

از دیگر مزیت های این چاپ ، امکان چاپ دو تا سه رنگ را داراست.

چاپ نایلون تیراژ پایین

این نوع چاپ برای تیراژ های پایین استفاده میشود و قیمت هر عدد چاپ آن 3 تا 7 برابر چاپ قبلی است ولی کیفیت این نوع چاپ بسیار بالا هست.

از دیگر ویژگی های این نوع چاپ امکان چاپ طلاکوب و چاپ سیلک است.

تنها عیب این چاپ تک رنگ بوددن چاپ ان است ولی چاپ تک رنگ بسیار با کیفیت!

سفارش نایلون با طرح دلخواه

امکان سفارش نایلون با طرح دلخواه شما وجود دارد ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که طرح شما باید نوشته یا طرح های تک بعدی و تک رنگ باشند.

 

 


برچسب ها :


نظرات

ارسال سوالات و نظرات

دسته بندی موضوعات